Circles never ends..

Kommer inte på något bra att skriva så nu kör jag bara.. sov ju hos maggie i alla fall, träffade lite folk, åt pizza och såg film. Mötte upp josefine och johanna på stan dagen efter, josefine skulle åka till New York så vi sa hejdå och så, saknar henne redan :( Pappa kom och hämtade mig och johanna och skjutsade ut oss till mamma så johanna sov alltså hos mig, vi kollade typ fyra filmer och skit. Dagen efter följde jag med johanna till hennes stall, sötaste hästarna! Hjälpte henne att borsta en häst, fyllde på hö osv sen åkte vi hem till henne och kolla film och svulla godis som fan (y) och idag åkte jag och mamma till en kostym affär och kollade eftersom mamma ska ha fest på lördag för att fira hennes födelsedag så vi har film tema så alla ska klä ut sig, hur kul som helst :D Hittade iallafall till mig så det är klart, avslöjar vad jag ska vara någon annan dag ;)
Så att sammanfatta det här.. jag har sett 100 filmer den här veckan haha.. skämt.
Nu ska jag ringa maggie och se om hon kan göra mig sällskap medans jag röker, läskigt ute haha (a)
Vi hörs! ♥

Fattar inte varför det inte blir mellanrum när jag gör det?! Bilden kommer ju precis under texten.. konstigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0